Vier dingen waar Formule 1 op moet focussen: "De juiste race-ervaring creëren"
Uitgegeven door Daan Daniels • 27 januari 2017 13:58
De nieuwe commerciële baas van de Formule 1, Sean Bratches, heeft een aantal punten aangestipt waarop de Formule 1 zich moet gaan focussen. In een interview met CNN vertelde Bratches zijn plannen voor de toekomst.
“Er zijn vier dingen waar ik echt op ga focussen. Het eerste is het merk. Het merk is het beginpunt voor elk bedrijf, elk merk, elke sport. En wij gaan er aan werken het merk te begrijpen. We gaan het polijsten en het opliften zodat het ons in staat stelt om nieuwe markten binnen te dringen.”
“Het tweede punt is digitaal. Ik denk dat er veel mogelijkheden zijn in de digitale ruimte om de producten die de Formule 1 heeft te vermarkten. Ook kunnen we via de digitale weg fans om nieuwe manieren aan ons binden en we kunnen het gebruiken voor sponsoren om het te activeren.”
“Als derde moeten we een meer democratische benaderingen creëren in termen van hoe we onze partners benaderen. Teams, sponsoren, promotors en aandeelhouders. Er liggen veel mogelijkheden om de Formule 1 in hun bedrijven te integreren.”
“En het laatste punt is de race-ervaring. Een betere race-ervaring creëren zodat we fans en toeschouwers aan ons kunnen binden. Maar ook op televisie. Daar liggen veel mogelijkheden.”
Formule 1 met Ziggo zakelijk afboeken: Vrijblijvend advies bij Ziggo Zakelijk Direct Advies