Miami Grand Prix en Crypto.com slaan de handen ineen en sluiten een negenjarige deal
Uitgegeven door Frank Korsel • 10 februari 2022 21:10
Crypto.com is de nieuwe hoofdsponsor van de organisatie van de Grote Prijs van Miami. De deal is absoluut niet kortstondig, want de twee partijen zijn namelijk een samenwerking voor negen jaar overeengekomen. Crypto.com is één van de snelst groeiende bedrijven in de cryptocurrency industrie.
De allereerste race op het Miami International Autodrome vindt plaats in het weekend van 6 tot 8 mei. Het circuit ligt rondom het beroemde Hard Rock Stadium en is speciaal gebouwd voor de Formule 1. “We zijn enthousiast over onze langdurige titelpartnerschap met Crypto.com. We delen hun toewijding aan innovatie en zullen die hoge normen toepassen op de fan-ervaring tijdens de Formule 1 Crypto.com Miami Grand Prix”, zegt Jeremy Walls, de Chief Revenue Officer van het evenement. "Dit wordt een internationaal evenement en we kijken ernaar uit om samen te groeien op wereldwijde schaal."
Crypto.com is niet nieuw in de wereld van de Formule 1. Het bedrijf was vorig seizoen al bij verschillende Grands Prix naast de baan te zien en het was ook al prominent te zien op de Aston Martin. "Voortbouwend op onze wereldwijde samenwerking met de Formule 1, zijn we verheugd om de eerste commerciële titelpartner te zijn van de Formula 1 Crypto.com Miami Grand Prix, in de stad die hard op weg is om het cryptocentrum van de Verenigde Staten te worden,” aldus Kris Marszalek, medeoprichter en CEO bij Crypto.com.