Caterham F1 Team verlengt met belangrijke sponsor: "Wereldwijd extra aandacht"
Uitgegeven door Casper Bekking • 21 maart 2013 16:41
SEPANG - CNN International en het Caterham F1 Team hebben bekend gemaakt dat de internationale nieuwszender en het Caterham F1 Team hun meerjarig partnerschap hebben vernieuwd. Het logo van CNN zal te zien zijn op zowel de auto’s van het Caterham F1 Team als op de overalls van de coureurs Giedo van der Garde en Charles Pic. Het is het vierde jaar dat CNN als sponsor optreedt voor het Brits/Maleisische F1 Team.
“De relatie met het Caterham F1 Team biedt CNN een krachtig wereldwijd marketing platform en wij zijn verheugd dat we de band tussen deze twee wereldmerken kunnen blijven voortzetten,” aldus Rani R. Raad, Chief Commercial Officer voor CNN International. “Als een vooruitstrevend bedrijf laten we met deze sponsoring zien dat dit is waar CNN voor staat; nieuw publiek aantrekken en nieuwe verbintenissen aangaan die verder reiken dan wat van men van CNN gewend is.”
Cyril Abiteboul, Teamleider van het Caterham F1 Team: “Dit partnerschap biedt ons een uitgebreid platform waarop wij wereldwijd extra aandacht kunnen genereren voor het team en de sponsors. Wij zien er ook naar uit om CNN en hun partners te verwelkomen bij de races om de F1 en het Caterham F1 Team verder te promoten en B2B mogelijkheden te benutten."




