"Max Verstappen is een wereldgozer!"
Uitgegeven door Bart • 12 december 2021 09:20
Dit weekend is hét moment waar heel Formule 1 minnend Nederland vol spanning naar uitkijkt: Max Verstappen kan in Abu Dhabi wereldkampioen worden in de Formule 1! Alle hoop is erop gevestigd dat Verstappen als eerste Nederlander ooit, de wereldtitel binnensleept. Maar of Verstappen zondag wint of niet, de coureur zet dit raceseizoen een ongelofelijke sportprestatie neer. Jumbo Supermarkten is als supporter van talent al sinds het eerste uur de trotse sponsor van Verstappen. In aanloop naar de ontknoping op 12 december, heeft Jumbo een speciale video gemaakt voor het 24-jarige racetalent. Een persoonlijke ode aan Max, uit naam van Frits van Eerd, CEO van Jumbo Supermarkten.
In de video wordt stilgestaan bij de bijzondere mijlpalen van de topcoureur en komt ook de speciale band tussen Max en Jumbo aan bod. Frits van Eerd kent Max Verstappen al sinds jonge leeftijd: “Wat is het ongekend spannend, deze race om het kampioenschap! We zitten bij Jumbo allemaal op het puntje van onze stoel en hopen dit weekend te zien hoe de ultieme droom voor Max en al zijn fans in vervulling gaat! Jumbo en Max hebben samen al veel mooie avonturen meegemaakt. Vier jaar op rij organiseerden we samen de Jumbo Racedagen en afgelopen jaar vond na 36 jaar eindelijk weer de Dutch Grand Prix in Zandvoort plaats. Die Max ook nog eens won. Zo brachten we samen heel Nederland weer dichterbij de Formule 1. Ik ben bijzonder trots dat we Max al sinds zijn eerste race hebben kunnen helpen zijn droom na te jagen. Namens alle Jumbo collega’s wil ik hem ontzettend veel succes wensen. En wereldkampioen of niet, Max is bovenal een wereldgozer en een grote inspiratie voor velen!”
Over Jumbo Supermarkten
Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke ondernemershistorie. In 1921 begonnen als groothandel en sindsdien een indrukwekkende groei doorgemaakt naar inmiddels de tweede supermarktketen van Nederland. In 2019 kwamen daar de eerste winkels in België bij. Jumbo telt momenteel zo’n 700 winkels, waaronder 8 Foodmarkten en een succesvolle online bestel- en bezorgservice via Jumbo.com. Ook voert het concern het gemakswinkelconcept Jumbo City, waarin elementen van de reguliere Jumbo winkel, Foodmarkt én van restaurantketen La Place worden gecombineerd. Zo wil Jumbo lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen.
In alles wat Jumbo doet, staan de wensen, behoeften en verwachtingen van de klant voorop. De supermarktketen zet alles op alles om klanten te blijven verrassen en inspireren en hen elke dag de leukste boodschap te bieden. Zo wordt in alle winkels én online de unieke Jumbo formule gevoerd met de combinatie van een groot assortiment én de beste service én euro’s goedkoper. Klanten kunnen daarbij vertrouwen op de 7 Zekerheden van Jumbo. Door de klant altijd centraal te stellen, is Jumbo één van de best gewaardeerde supermarktketens. Jaarlijks mag Jumbo ruim 10 miljoen klanten verwelkomen.
Iedere dag de leukste boodschap, al 100 jaar
2021 staat in het teken van het 100-jarig bestaan van het familiebedrijf. Een belangrijke mijlpaal die wordt gevierd samen met klanten, ondernemers, partners, leveranciers en alle 100.000 medewerkers. Jumbo kijkt vol vertrouwen naar de toekomst en blijft elke dag op zoek naar nieuwe kansen en mogelijkheden om in te investeren en van klanten fans te maken. Dat is de passie die in het hele bedrijf wordt doorgegeven.