Formule 1

FOTO: Speciale LIVERY McLaren voor de Formule 1 GP van Singapore

Uitgegeven door Bas Kaligis • 19 september 2024 14:15

McLaren Racing en OKX, een toonaangevend bedrijf op het gebied van onchain-technologie en Official Primary Partner van het McLaren Formule 1-team, hebben vandaag een limited edition Legend Reborn-ontwerp voor de McLaren MCL38 F1-raceauto's onthuld, waarmee Lando Norris en Oscar Piastri tijdens de Grand Prix van Singapore van 2024 mee zullen racen. McLaren Racing en OKX onthulde eenmalige Legend Reborn-kleuren voor de Grand Prix van Singapore, als eerbetoon aan het iconische MP4-tijdperk.

Legend Reborn Special LIVERY McLaren Formula 1 GP Singapore

Legend Reborn is gezamenlijk ontworpen door McLaren en OKX en viert het iconische MP4-tijdperk van McLaren, van 1981 tot 1996. De MP4-serie wordt algemeen beschouwd als een van de beste F1-auto's ooit gemaakt en belichaamt de geest van ware innovatie, een eigenschap die door beide merken wordt gewaardeerd. De verbeterde livery combineert het MP4-tijdperk met de iconische papaja van McLaren als eerbetoon aan het erfgoed van het team.

Legend Reborn werd onthuld tijdens een exclusief evenement op het circuit in Singapore met McLaren Racing CEO Zak Brown, McLaren F1 Team coureurs Lando Norris en Oscar Piastri en OKX Chief Marketing Officer Haider Rafique.

De livery eert ook de McLaren-legendes - waaronder Ayrton Senna, Alain Prost en Niki Lauda - die reden en hielpen de iconische geschiedenis van de MP4 te creëren, met de namen van 13 iconische coureurs uit die tijd geïntegreerd in de livery op de cockpit.

De samenwerking tussen McLaren en OKX is gericht op innovatie en het verbeteren van de fanervaring. De Legend Reborn gebruikt het erfgoed van McLaren als springplank en roept een unieke nostalgie op die McLaren overstijgt naar de bredere motorsportgemeenschap.

De Legend Reborn livery volgt op de Senna tribute livery - 'McLaren SENNA presented by OKX' - die eerder dit jaar te zien was tijdens de Grand Prix van Monaco.

“Het is fantastisch om onze derde op maat gemaakte livery terug te brengen in Singapore met OKX", zei Louise McEwen, Chief Marketing Officer, McLaren Racing. "Legend Reborn is een geweldige manier om onze iconische geschiedenis te vieren en te eren, op een manier die oude en nieuwe fans verenigt. In navolging van de Senna-campagne van dit jaar, belichaamt deze livery onze samenwerking met OKX, aangezien we doorgaan met het leveren van unieke verhaalvertellende campagnes voor McLaren-fans en OKX-klanten wereldwijd.”

“Samen met McLaren geloven we in de kracht van doorzettingsvermogen en innovatie", liet Haider Rafique, Chief Marketing Officer, OKX optekenen. "Dit jaar hebben we zelf een aantal upgrades uitgerold, waaronder een complete vernieuwing van onze Wallet, die het voor mensen over de hele wereld makkelijker maakt om toegang te krijgen tot de onchain-wereld. Wij geloven dat crypto, net als F1, ontwricht kan worden door een visionair team dat onverschrokken innoveert en een 'challenger'-mentaliteit omarmt. De tijd voor een nieuw alternatief voor de gevestigde hiërarchie is hier, en Legend Reborn moedigt ons aan om naar het verleden te kijken voor inspiratie terwijl we een nieuwe koers uitzetten voor de toekomst.”

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS